Wednesday, November 28, 2012

S.A.Y.A

'Berpenampilan menarik, dengan kepandaian hebat dan gadis yang sangat menarik. Ia bergerak cepat dan ia tidak dapat duduk atau berdiri diam dalam jangka waktu yang lama. Ia mampu melakukan banyak hal dan melakukannya secepat mungkin. Jika anda bercerita dengannya, mungkin anda akan merasa sedang bercerita  dengan banyak wanita pada masa yang sama.


Anda tidak akan dapat mengikatnya dengan kata cinta,kerana walaupun ia peduli dengan cinta, tetapi hal itu bukanlah faktor utama dalam hidupannya. Anda harus dapat menyesuaikan diri dengannya  supaya anda dapat mengenal banyak karakter yang dimilikinya. 


Ia adalah wanita pemimpi yang memiliki banyak impian. Ia selalu ingin belajar mengenai sesuatu yang baru setiap saat. Walaupun dia memiliki karakter 2 dalam 1, ia cukup beruntung dalam hal cinta. Untuk mengejarnya, anda harus mengerahkan semua kemampuan anda. 



Ia mampu menangani semua emosi yang bercampur aduk tanpa harus mengganggu atau memperlihatkannya kepada anda. Ia dapat membuat anda gembira dengan bersikap seperti seekor burung kecil. Perbincangan dengannya tidak akan membosankan anda. Ia mampu berbicara dengan anda mengenai pelbagai topik. Dia akan mampu membuat anda merasa menjadi lelaki yang paling beruntung di dunia. Dia juga mampu membuat anda merasa bahawa ia memerlukan semua perhatian anda, tetapi tatkala dia ingin bersendirian, dia mampu berdiri teguh dan tenang. Ia dapat menjadi teman baik anda dan berbicara kepadanya mengenai apapun.

Ia adalah orang dengan pemikiran dan kemampuan belajar yang cepat. Ia dapat melihat dan mengikuti status aktiviti anda dan dia dapat memberi nasihat yang sangat baik. Jika dia berfikir bahwa anda tidak menginginkan dirinya, maka ia hanya akan berperanan sebagai teman baik anda saja.


Dengan mudah ia boleh membuat seorang lelaki jatuh cinta kepadanya. Moodnya yang selalu berubah adalah daya penarik bagi banyak lelaki. Ia dapat tertawa  selama 2 minit dan kemudian terdiam membisu. Namun begitu, Ia ingin hanya menemukan 1 cinta sejati saja, dan ia ingin menemui pria idamannya. 




Kerana dia memiliki keperibadian berganda dan banyak idea, maka ia tidak suka untuk menuliskannya. Kerana ia tahu, bahawa ia berfikir hari ini dan esok belum tentu sama. Ia dapat berkomunikasi lebih dari 1 bahasa, seseorang dengan bakat linguistik yang luar biasa. 


Jika ia ingin menyebutkan tentang sikap negatif anda,dia tidak akan mengatakannya secara langsung. Tetapi ia akan mengatakan mengenai banyak hal, dan secara tidak sengaja akan mencapai subjek yang ingin dicapainya tanpa menyinggung anda. Biasanya dia tidak akan berbohong. Ia akan bekerja keras dan sekali-sekala akan mengambil istirehat yang panjang. 


Setelah anda mengenalinya, dia akan menjadi seorang yang sentiasa menyokong dan selalu berada disamping anda. Ia memiliki impian yang indah, dan ia menginginkan adanya orang yang memiliki keinginan dan kemampuan yang sama dengannya, yang akan selalu bersama mendampingi dia.'


Hampir 'sebiji' seperti diri saya, walaupun tidak sepenuhnya.

 

No comments:

Post a Comment